vineri, 15 iulie 2011

hand made

Hand made-ul câştigă tot mai mult teren în faţa produselor de serie. Până anul trecut în aprilie nu ştiam câte lucruri pot face şi eu. Deşi am avut tot timpul înclinaţie către creaţie, artă nu m-am gândit să încerc şi să văd de ce sunt în stare.Întâmplător am descoperit quilling-ul care m-a fascinat, apoi l-am încurajat pe copilul meu să exerseze în arta origami(îi place să se joace cu hârtia şi să realizeze lucruri frumoase)şi aşa am ajuns să fac şi bijuterii. De la cercu de desen făcut în şcoală(prin clasa a VII şi a VIII-a parcă, deci secolul trecut) şi până aici e drum lung. Mă bucur că am avut curajul să mă apuc şi că am reuşit să fac unele lucruri draguţe(zic eu, dar mai zic şi alţii).
Toată această muncă este pentru mine o terapie prin artă care îmi face foarte mult bine. Mă detaşez cu totul de cotidian şi petrec clipe minunate alături de cei doi copii ai mei care sunt micii artişti ai familie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu