duminică, 11 martie 2012

Decupaje pe diferite materiale

A trecut asa de mult de cand nu am mai postat nimic pe aici. Timp in care m-am jucat cu tehnici diferite si obiecte diferite. Am descoperit sospeso transparente care ma fascineaza. Apoi am incercat tegola, tigla decorata, o tehnica extraordinara. Asa am parasit deocamdata quilling-ul si confectionarea bijuteriilor.
Decupajul m-a cucerit cu totul. Asa am realizat o groaza de obiecte decorate. Voi exemplifica in cele ce urmeaza. Oricum mi-am propus sa fiu mai activa pe blog, sper sa si reusesc.
doua cutii decorate cu decupaj
farfurie din lemn decorata cu tema "Marina", tehnicile folosite decupaj si pictat cu acrilice
cutie bijuterii
alta cutie din lemn
platou ornamental, decorat in aceeasi tehnica

martisoare confectionate cu aceeasi tehnica, decupaj....

pandative pe post de martisor
doua farfurii din lemn decorate cu "Printesa florilor", pentru doua fetite gemene

alte martisoare cu decupaj...
cutie cu floarea soarelui

alta farfurie din gama "Marina"
cutie decorata de fetita mea, maci cu gargarite....
farfurii pereche, din pacate una s-a spart, am ramas doar cu poza....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu